nya tag..

Så där ja.. nu hade jag fått lite middag i magen så nu kan jag fortsätta..
är nu på fråga 4. går sakta men säkert frammåt..
ja, men frågan är om det blir bra,
men som jesper och Johan skulle ha sagt - det är bara att ord bajsa..
Visst låter det enkelt? tänk om det vore lika enkelt som det låter..
dom kan minsann ordbajsa så det blir något sammanhang.
medans mitt mera låter som jag vore 2 år och inte riktigt kunde prata..
Bläää.. ska snart straffa någon att läsa igenom allt.
för att kolla att svaren stämmer.
Mamma har fått rättstava.. nu ska bara nån rättsvara.. Haha

Back to work...
oj nu kom jag att tänka på reklamen.
A hard workwork.A hard workwork..
oj vad jag sjunger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0