PANIK!!!

Yes, vad ska jag ta mig till!? nu är det snart borta,
kan lova att alla spegalar u lägenheten åker dom oxå..
Mössa på och sedan så ska jag inte ta av mig den
förens nån stackare skänker mig pengar till en ny omgång.. :)

Mina soffor åker i kväll.. :/ vart ska jag nu sitta och pilla mig i naveln?
Hoppas verkligen att den nya kommer i morron..
Allt verkar juh ha löst sig! :) Wiie..


Åkte på skolan i morse, när jag kom dit så var allt frid och fröjd.
efter en stund så började jag må illa, kall svettas och bli yr..
Packade i hop mitt pick och pack åkte hem sov en timme på soffan,
vaknade har fikat med Erik nu innan han åkte på jobbet..
Så nu ska jag sova en stund innan jag ska in på stan och göra det värsta i mitt liv. :S
Jag kommer förmodligen att sitta och grina i ett hörn när Erik kommer hem.. :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0