Tung dag..

Ja, tankarna snurrar i huvudet..
Efter att ha besvarat alla frågorna så stupade jag i säng..
jag grät en skvätt, Erik torkade tårarna.
jag berättade minnen, skrattade en skvätt, började gråta, Erik tårkade tårarna. Osv.

Jobbigt, men det är nog ett stor sätt för mig att bearbeta det hela.
Farmor orkade inte riktigt ta sig ut idag. synd men farfar har förståelse, det lovar jag.

Annars så har jag bara varit med min underbara vän Jenny..
vad skulle jag ta mig till utan henne?
hon är helt klart den bästa som finns! 

Denna låten är till dig Jenny.. :)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

hello Rebecca's calling.

allt väl? åkte du hem eller ej i helgen? =)

2007-12-16 @ 20:20:12
URL: http://mortzell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0