Denna heliga dag..

Ska den verkligen ta upp all min tid!? kunde dem inte sprida ut mina tv program lite över hela veckan, skulle verkligen behöva läsa i kväll men då är det båda Ugly Betty och Desperate housewifes. . så jag kan ju säga redan nu att det kommer inte att gå så bra! tyvärr. .

Fick igen rapporten i dag som jag vart så orolig över, men vad var det att oroa sig över!? det är fruktansvärt lätt att vara efterklok. . . .

Dags att läsa lite granna om mänskliga rättigheter, riktigt intresant kan jag lova. Ska försöka sammanfatta boken lite senare.. :)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

haha de tror jag vad jag vill på :P Vad ska ni hitta på helgen som kommer, för ni skulle hem va?

2007-11-20 @ 16:15:06
URL: http://mortzell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0