Fredagkvällen i alla ära..

Ledig är man oxå, inget att tänka på, så skönt..

Ska alldeles strax gå ner i bastun och värma upp mig, håller på att frysa ihjäl.. sedan så mår man inte så bra i ryggen heller så värme behövs..

Sedan så kom Gubben hem med räkor och så har han gjort grönskaks dip som vi ska frossa oss i efter bastun.. Det här kan jag lova händer inte allt för ofta, att vi 2 bara är hemma och myser.. vi säger det båda två att på fredag kan vi ha en myskväll, men det kommer alltid upp något annat. Men nu BANNE mig, så är bara att hålla sig hemma, nästa vecka lär jag ju inte se en skymt utav Erik. han jobbar kväll och jag går 8-16.30 varje dag.. :( men sånt är livet.

Vad gör ni en helg som denna?

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jaaadu, inte så mkt. Lars har kommit hit i helgen så vi ska oxå bara myyysa :)

2007-11-09 @ 19:20:10
URL: http://mortzell.blogg.se
Postat av: Madde

huvva, lät mindre skoj! Här är det så sjukt mkt snö som har kommit. Tobias va ute och mätte och det va 37cm! På ett dygn! :)

2007-11-09 @ 21:19:14
URL: http://bumfan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0