Kurslitterartur..

Sitter och försöker se vart jag hittar det bästa priset, höll på att få en chok när jag inse att dessa böcker som vi bara ska andvända fram tills 6 december kommer att gå lös på 1200kr...  Fy tusan.

Men som tur, mitt  "älskade" storuman hade endel av böckerna inne på biblioteket, så när G kommer på onsdag ska hon få ta med dessa böcker, där sparade jag ca 600 kr. vilket kap.. Har aldrig sett pengar som jag gör nu, har aldrig behövt räkna pengarna som man gör nu, det är helt sjukt vad lite pengar man får som student, men själv så bränner jag mera pengar nu än förr, jag har dragit in på kläder och mat och sånt som går, men alla böcker tar döden på min lilla börs.

Hela kvällen har jag ägnat åt att leta böcker och grejjat på. inte ett dugg roligt.. Tur att G kommer ner på Onsdag då kanske man får lite rätsida på livet och lite hjälp här i hemmet, med gardiner och dyl sånt som man aldrig hinner annars. Hon skulle förövrigt komma med mina julgardiner! kommer nog att klia i fingrarna när jag ser dem helt färdiga! :)

Bed tajm.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0