Orka!?

Min kropp börjar säga ifrån nu tror jag. . . munsår över hela munnen, ont i huvudet, öm i musklerna. Det här är inte bra med tanke på att vi har mycket kvar att göra på skolan innan fredag.

Får väl se till att sova ordentligt och inte drömma hemska drömmar som jag gjorde i natt. Jag vaknade av att jag höll fast E i armen, han hade nagelmärken på handleden så hårt hade jag hållit. . . Sorry Darling. . .
Men med tanke på drömmen så förstår jag varför jag hade panik. . .

Jag drömde att jag och E fick barn, under förlossningen gick något fel, jag somnar in och är borta forever. . . Jag fortsätter drömmen uppe i himlen, jag ser hur E sköter om den lilla bebisen, allt verkar vara perfekt. . . E träffar efter ett tag en ny Tjej och hon misshandlar och hatar MITT barn, i drömmen såg jag mig själv sitta på ett moln och titta ner på hur hon förgrep sig på MITT Barn. Jag fick Panik, över att inte kunna hjälpa MITT barn.. 

Vaknade med Hjärtklappning och kallsvettades. Det var hemskt att vakna vill jag lova..

Soffan nästa. . . . . . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0