Paket...

Äntligen har jag fått mitt paket från Halens, ska åka iväg och hämta ut det nu när Gubben kommer.. Alltid lika skojigt när man får paket! :) det som är värst är att det är julsaker, det är spännande men kan som inte börja sätta upp sakerna nu! :S fast i morron ska jag gå på stan och försöka hitt en ljusslinga och ha på ballkongen! :)

Kanske dags att göra sig klar innan E kommer och hämtar mig.. Måste bara säga det att han är det bästa som hänt mig, han finns där jämt. nog för att vi kan ha våra sämre stunder (Men det har väl alla, för vem är perfekt!?),  Jag vet att han kommer alltid att finnas där.. Är så enormt glad att jag hade turen att hitta en sådan toppen Pojke! :)

image29

image30

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0