Snark!

Fick mig ett gott skratt i morse, kan lova att det räddade min dag.

Får se till att säga tack Till B för att han räddat min dag. Han låg och snarkade i vardagsrummet så jag bara väntade på att taket skulle lyfta. Önskar att jag hade spelat in det.

Nu när jag tittar ut genom fönstret så ser jag snö på backen, verkar som den hade tänkt stanna här i stan, så skönt med vinter. ag ser även en hurtbulle som är ute och springer. Ska försöka ta mig på gymmet innan FL kommer på besök. Sedan så måste jag renbädda efter B så att G kan komma och sova här resten av veckan! :) Mysigt med lite sällskap!

Ska försöka läsa lite granna så jag kan vara social med mitt främmande sedan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0