Talang..

Haha, har just insett att jag inte alls  har någon talang på att rita. Hihi..

riktig rolig lektion i morse, ojoh vad vi skrattade.. Vi delade upp klassen på 2 olika grupper och sen så fick vi en kultur var i gruppen.. sedan så skulle vi göra besök i den andra kulturen. Var faktiskt rätt intresant, nu har man fått en inblick i hur det känns för invandrare el andra personer att komma hit eller dyl.
Men jag skrattade tills jag höll på att pinka på mig! :)

På eftermiddagen så fick vi labba, ojoj, efter att jag tagit mina tabletter för nacken så satt jag bara och skrattade.. Haha.. Tur att Grabbarna styrde upp allt. :)

Åter till pluggningen.. :)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Först är det lekskola när du går Bof sen äre lekskola på universitet oxå, snacka om tur! =)

2007-11-19 @ 20:32:36
URL: http://mortzell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0