Upprörd..

Hur kan man slussa i väg patienter så?

Jag började för middagen på böleängsvårdcentral, träffade en sköterska som sa att jag måste träffa en läkare, men tyvärr hade de ingen ledig på plats (Vad är en vårdcental till för egentligen?), så jag måste åka på citymottagningen i stan.. där tittar han på mig och frågar vad jag gör där. Jag berättar sen säger han att du måste upp på lassarettet och röntga dig.. Lite Irriterad och förbannad man blir. Samla allt på ett ställe, så slipper de sjuka åka mellan alla ställen. Man känner sig som en jäkla studsboll..

Är då Hemma nu, sitter och väntar på att gubben ska sluta jobba så vi kan packa och börja dra oss iväg. Måste hem i kväll, till hoting i morron med bilen.. Något segt men så går det när vi planerar åt varandra utan att fråga den andra. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0