Värdegrund och hållbarutveckling..

Hur skoj låter inte det!? Nae, inte alls..

Känns nästan som man börjat om högstadiet igen när man går igenom Ekosystemet och sådant..  Imponerade då på mig själv idag visade sig att jag minns betydligt mer än vad jag trodde.. Sedan så är det bevisat vilken ö jag härstammar från, minns inte vad den hette, men där var det bevisat att alla som kom från den ön, hae i snitt 7 poäng mindre iq än andra människor. :P Tur man har självförtroende..

Sedan så fick jag mig ett gott skratt i dag, kunde bara inte sluta skratta, jesper som spegel.. det är lika roligt än.. tänker typ på det varje gång jag ser en spegel.. Haha.. humor..

Kanske är dags att duscha och sedan läsa på lite om värdegrunderna så jag har det klart för mig i morron på lektion.. kanske plugga lite om ozonskiktet oxå.. Usch fy och blä...

Ge mig mera snö ute och mera värme inne så tror jag att jag nöjjer mig en stund! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0