Vilken dag....

Vad ska man säga!? försov mig, kom just i tid på skolan, efter massa stress. Sedan så sitter vi där i en halv timme innan vi får höra att det inte är något. Så förbannad man blir. Had ju kunnat ligga kvar hos Gubben i morse och fått värme, i sället för att gå ut i detta blöta väder.


Nu ska jag se väcka gubben så inte han oxå försover sig..
Tror att jag ska införskaffa mig ett par stövlar,
tycker att dessa var riktigt fräna.









Bloggar mera sen, lite fullt upp nu... försöker göra flera saker samtidigt.

Kommentarer
Postat av: Rebecca M

För att det inte finns nåt att kommentera eller för att det är nåt som är fel på sidan? :)

2007-11-13 @ 13:35:02
URL: http://mortzell.blogg.se
Postat av: Rebecca

okej okej. Jaaa... det är ingen höjdare att hitta på mat varje dag. jag gjorde faktiskt kyckling i fredags som va rätt gott, currykyckling. själv tror jag att det blir makaroner och korv till middag, de är alldeles för länge sen!

2007-11-13 @ 16:16:19
URL: http://mortzell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0