Vill Ha...

Nu när man är som mest deppad över att man inte ens vågar visa sig ute så funderar jag allvarligt på att tröst shoppa. men det är fruktansvärt dumt, när man ska gå på stan hela helgen. . .  Men jag ska tänka på saken, och kolla med Plånboken vad den säger. . .

image56         image57

Båda två finns på Ellos, extra pris och allt. men tyvärr så fanns kjolen bara i 34. dvs inte riktigt min storlek. :(

Nu ska jag baka lite så jag kan tröst äta. . .
image58
Recetet finns här. . . för den som känner at dom blev sugna. . . men så klart så kommer nog inte mina att vara så här fina, antingen kommer dom att bli bäcksvarta eller så blir dom hundra gånger så fina! :)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Okej... jaa, skicka ett mms så jag får tjuvkika :)

hmm skumt, hur kunde inlägget hamna i min egen blogg. fel fel fel

2007-11-28 @ 17:24:31
URL: http://mortzell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0