Typiskt..

När man väl kommit igång med arbetet riktigt ordentligt upp täcker man att klockan ä 00.30 och kommer på tusan jag skulle ju duscha.. och mitt hår dröjjer som ett tag att torka. Men i kväll struntar jag i det duschar iaf. För det är ett måste att duscha när man har renbäddat, det finns inge skönare.. :)

Ja nu när jag kommit igång ordentligt så hoppas jag att den energi jag har just nu finns kvar i morron.. och att det rullar på lika bra.. för nu börjar jag se ljuset i tunneln.. Det blir nog utgång på Fredag! :) Så nu hoppas jag att allt går som det ska så jag kan klappa mig på axeln och unna mig en ute kväll! :)


Det var lite pippibirds utan för mitt fnster för ca 2 veckor sedan! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0