Äntligen..

...Har jag tagit mig tid att skaffa en blogg.. Som vanligt när jag ska göra något så tar det lite tid.

Jag ska försöka att vara aktiv och skriva om det komer upp något intresant. Men det är inte alltid man har tid att sitta så länge här vid dumburken..

Skolan har börjat, igår var jag på den först föreläsningen. Den var faktiskt riktigt bra, eller vi fick igång en rätt hyffsad disskusion efteråt.. Brukar som kunna vara rätt tyst och pinsamt när alla är nya, men alla babblade på som aldrig förr..
Ska snart försöka väcka Gubben innan jag ska bege mig på skolan, inte så ofta vi hinner träffas när han jobbar eftermiddag, med tanke på att jag börjar oftast tidigt på morron.. Men det är bara att bita ihop, får hoppas att det blir mera tid tilsammans på förmiddagsveckorna!

Idag var det en föreläsning om IKT, inte så värst intresant men det funkar nog, eller det värsta är nog att den är på engelska och jag är verkligen kass på det.

Ikväll blire att umgås med Lisa, Frida och gänget.. blir då inget alkoholintagi kväll, måste ju köra bil hem, och då kanske det inte är så bra kombination. Imorron så blir det iaf att gå på NH (Nationernas Hus) och äta och dricka gott, sedan på lördag morron så kommer Mamma ner hit så tror inte det blir för mkt godsaker på fredagen ska ju vara pigg och kunna rasta mamma på stan! :)

Det var lite granna om mitt nuvarande liv, det är under uppbyggnad, mer infor kommer senare ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0