Avsnitt 1...

Ja nu så idag har vi seminarium på första avsnittet, känns lite nervöst eftersom man aldrig varit med på något seminarium förr.. men som jag läste i går så borde jag fixa det här! Det enda som talar emot det är min sömn, hostar och snorar hela nätterna, och i natt var det tydligen inte bara jag som hostade..

I går så var det riktigt skönt att bara vara hemma.. jag och läste hela förmiddagen tills Erik kom hem, då gjorde vi bort lite ärenden sedan så begav jag mig hem och fortsatte läsa, och det gjorde jag tils kl var riktigt sent, Ska ta och göra mig i ordning så jag kan träffa frida kl 12, Måste ju äta ngt innan så jag orkar hela dagen.. :)

Måste ta och läsa lite innan jag ska äta och fixa mig !:)
Lev å Må

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0