Fredagen...

Ja vad ska man säga!? Denna dagen slutade inte riktigt som det var tänkt..
Jag som hade tänkt gå på middag med brudarna i kväll, men icket..
Vaknade i morse med feber och världens värk i hela kroppen..
Begav mig i väg på skolan och redovisade, sedan for jag hem.
Lade mig på soffan och vaknade 4timmare senare, känndes som det var välbehövligt..

Så det blev ingen middag, lite tråkigt, men kommer ju fler tillfällen..
Ikväll så blire bara mys i soffan.. så skönt, har inte umgåts med Erik på över en vecka..
så ska bli skönt.. Han den stackare får springa på alla affärer och försöka tyda mina listor..
får väl se om han kommer hem med allt.. :) för middag vill jag ju ha! :)

Nae nu blire soffan nästa, orkar inte sitta upp längre.. :(
Lev å Må...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0