Helgen...

...Bestod av städning och pyssel i lägenheten.. ja jag blev till och med väckt kl 8 för att måsta gå till tvättstugan, så är det att ha mamma här.. Men tror nog aldrig att det har varit så här fint i lägenheten.. känns riktigt skön, det var precis när jag behövde den där extra kicken.. så lat man är annars.
Skickade då Gubben Till Lycksele i går, känndes som det var ett smart drag eftersom mamma är här, han tycker inte om folk som städar hela dagarna. :D

Jag fick ett kusinbarn i torsdags.. En liten flicka (Frida) 49cm 3400g Synd att jag är förkyld nu annars hade jag vart där och luktat på bebis.. men nog ska jag hinna dit och sköta!
Ja och på tal om Bebis, så går det ju rätt roliga rykten i storuman.. Roligt att man får höra sånt om sig själv.. Hahaa.. Erik höll då på att skratta ihjäl sig.. Men Mamma och Gunilla har då hunnit skratta åt det flera gånger... men det är ju storuman, jag blev egentligen inte ens förvånad, för det är ju inge ovanligt där iaf...
Men nu kan jag ju säga det att jag är INTE Gravid.. så nu vet ni det oxå.. Jag hade då inga tankar på att bli det heller, tänker iaf läsa klart på universitet innan man ska satsa på familj, och det är ju minst 3½ år kvar! :)

Nae mamma tycker att jag ska hjälpa till nu.. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0