Shopping...

.... Ja vad ska man säga, jag har gått på stan nu flera dagar för att försöka hitta nå partykläder till i helgen, men det enda jag kommer hem med är baslinnen och sånt, så i morron blire ett sista ryck innan jag åker till Lycksele..
Tänk om jag visste vad jag ville ha.. jag tänker och tänker så det knakar hela tiden men kommer aldrig fram till något vettigt.. :(

Idag har jag haft en riktig slöar dag, är fullt medveten om att jag måste läsa och packa men har dock inte gjort något av det! :/ tråkigt nog.. så jag får väl ta och packa nu så jag kan fara på jobbet och sedan hem och läsa lite innan det blir sängen! :) Tror det blir att läsa hela vägen till lse oxå om jag ska få in något i mitt lilla huvud..

Nu måste jag då verkligen äta lite, har inte ätit ngt sedan kl 11 idag och det var bara en macka så känns som om det var på tiden.. :P

"Fronda - Min hjärna kommer snart att explodera..."
ungefär såna funderingar jag har i mitt huvud just nu så jag ägnar mig mer åt det än åt pluggningen.. :P

Me Like Fronda, dom är helt en klass för sig själva, jag blir så sentimental.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0