Vetenskapsteori..

Ja, det var riktigt trist, men ändå givande på något sätt. Tänk om man bara hade orkat läsa boken innan då kanske allt hade gått bättre, för vem kan alla dess begrepp!? ja inte då jag iaf. har typ slagit upp hela ordboken snart känns det som..

I går kväll så satt jag bara och scrappade, ochhade tänkt pyssla med det i kväll oxå men det är bara så att jag måste verkligen läsa.. Erik höll på att bli tokig i går kväll/natt när han kom hem och såg att jag hade scrappat, han tyckte att jag skulle ha läst i stället, men det är inte mitt fel att det är mycket roligare med scrapping. :)
Måste nog ta mig i kragen... Mitt mästerverk. men är dock inte klar än och fruktansvärt missnöjd..

image3


Ja mycket tankar och funderingar som snurrar i huvudet just nu, vad har man gjort för att förtjäna det här då? jag harvekligen gjort allt jag kunnat, jag har gett och gett, men när men inte får någon respons tillbaks så tappar man helt klart intresset. hoppas bara hon/han inser snart att det här är på väg mot slutet om du inte gör något åt det. jag orkar inte längre, då äre lika bra att skita i allt som varit.. får väl se hur länge det dröjjer innan du hör utav dig, för det tänker minsan inte jag göra denna gång.! För jag tänker inte krusa. men jag kan tänka mig att hon/han ringer när det är försent.

Hur som så längtar jag tills på Måndag, kommer att bli jätte spännande.. kommer jag att passa i det? hur kommer det hela att sluta!?
på tal om asfalt så ska jg färga håret imorron.. gamla vanliga mörkbruna..

Dags att ta upp boken nu. :)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

keep up the good work! Kul me plugg va? :P

2007-09-24 @ 10:13:02
URL: http://mortzell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0