Dagen

Vad ska man hitta på nu när allt är städat!? eller jag har några garderober kvar men dom få vänta ett tag.

Jag tror att jag ska ta dagen som den kommer och bara glassa runt här hemma och känna lugnet, kanske försöka på att läsa ut min bok så att jag kan vara lite mer social när Emelie kommer i morgon. Sedan så får jag väl se om svärföräldrarna svänger in här innan dem åker hem igen.

Jag längtar till nästa fredag för då kommer, Mamma, mormor och Leif ner. Då blir det att fixa lite saker här innan vi ska till vännäs och packa ihop mormor i en flyttkartong, så att hon är redo att flytta när hon får lägenheten.

Ne, nu blir det att fixa lunch.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0