Dåligt....

Jaa, emma nu är det skärpning. länge sedan jag skrev ju. mycket har hunnit hända, ska se om jag minns allt.

- Motorveckan några dagar i dimman med mina Älskade vänner..
- Blivit ett år äldre, men tror inte att jag blev så mycket klokare.
-En helg i haparanda med vännerna. :)
- Vart på en liten semester trip med älskling.


Idag när jag vaknade så fick jag glada besked, både jag och Erik går omkring med ett leende på läpparna, ja det är så att min älskade Mormor skall flytta till storuman. Me like it.

Nu så har jag fått order av mormor och mamma att jag måste ligga ner och vila, har nämligen urinvägsinfektion... inte så skoj när man vet att man får fin främmande i kväll, fröken Ivarsson sku visst komma och bo hos mig i helgen. :)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Tjena på fröken Ivarsson från mig :)

2008-08-08 @ 15:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0