....

Idag så måste jag börja med att säga Grattis till Johan och Lars.. :)

Känner mig nere, sur och förkyld. Har inte vart någon toppen dag precis. Började med att jag blev väckt av telefonen, de va förståss Erik som tyckte att han var rolig, men se de har han fått ångra bittert i kväll, sur och grinig är vad jag har vart när jag inte få sova mina timmar.

Sedan så åkte jag på affären och handlade, känns som om vi inte fick nå mat alls men ändå handla ja för 1000 spänn, hugaligen så dyrt det är med mat. (men iof, så bunkrade jag upp med skurmedel, tvättmedel och torrvaror måste ju pass på innan man blir student igen. )

När jag kom hem från affären så känner jag mig inte riktigt pigg så jag lägger mig för att vila en stund, men då kom Erik in genom dörren så då begav vi oss till Vännäs för att ta det allra sista från lägenheten. :)

Väl hemma från vännäs så åt vi middag och bakade tårta, sedan så rasade födelsedagsbarnet, Manne, Fredrik, David och Kicki in. riktigt trevligt även fast man hade massa feber, tack gud för alvedonen. Satt och frågade kicki om naglarna hon gör och jag är fruktansvärt sugen, kanske ska kolla över ekonomin, var ju inte alls dyrt det där. :) Ska fundera på det iaf.

Nu så ska fröken Persson ta och krypa ner i sängen hos Älsklingen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0