GårKvällen

I går så åt vi middag på Taormina och det var grymt gott, sedan så åkte vi hem till A-L och satt och surrade och spelade spel. riktigt trevligt.

Natten har inte vart lika trevlig, har vart veken mer eller mindre hela natten, har kännt att det är något som är fel. och nu har jag börjat fatta vad det är, jag har öroninflamation. Det är inte att leka med, smärtan är så fruktansvärt hemsk att tårarna rinner mer eller mindre hela tiden. jag vill att det ska spricka nu. Om det inte blir bättre innan jag ska gå och lägga mig så blir det ett dyrt jäkla besök på akuten, för jag MÅSTE få sova i natt om jag ska orka med mig själv.

Suck, måste ju få pencelin mot det här så att jag och Johanna kan gå på Mamma Mia i morgon...

Nu ska en trött och hängig Emma försöka vila lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0