Helg..

Äntligen helg, Älsk kommer väl snart hem och då blir det att nöta lite Tvspel och sedan så ska väl jag göra mig i ordning så jag hinner förbi hos Brudarna innan vi ska iväg på middag, vi har personalfest i kväll. tror det kommer att bli riktigt skojigt. :)

Ja Johan har ännu en gång lämnat sitt tv-spel till mig och han har lovat att ta tillbaks det på måndag även om jag så ska gråta och slita mitt hår. jag kommer att bli en tv-spels narkoman i helgen. :) jag nöter och nöter skratta lite emellan åt hur värdelös jag är. :)

Men nästa helg då kommer emelie och då ska vi ha tv-spels VM, för vi är ungefär lika värdelösa. :) Som johan säger, kan det bli värre än två nördar och ett tv-spel. Haha..

Nae, disk och duschen nästa. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0