Regn och Rusk..

Suck, så trött jag är på regnet nu, ´jag hade tänkt mig en promenad nu på morgonen men det gick ju inte. jag hoppas det blir bättre frammåt dagen så jag få röra på mig lite. jag skulle iof kunna åka på gymmet och gå på bandet, men då måste jag förnya kortet och det hade jag tänkt vänta med tills jag får pengar från CSN. :)

Jus nu sitter jag bara här och funderar på om jag skulle ha städat något i dag, och jag tro det få bli så. Tycker att det känns som om jag städar jämt, men det var det jag förstod när vi köpte brun/svarta möbler till vardagsrummet. Så i dag får det bli städning i allla rum så att jag kan slappna av i helgen utan att städa. :)

Det blir ingen höstfest för våran del, vi ska vara kvar i umeå och mysa. Känns riktigt bra, känns som om man inte missar något, men vi sparar en massa pengar. :)

Kommentarer
Postat av: Erika

Det där med bruna och svarta möbler känner jag igen, man torkar konstant! Hoppas ni får det mysigt tsm i helgen :) Kramar

2008-08-28 @ 14:59:22
URL: http://stordocka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0