Sjukling..

Yepp, febern vägrar ge med sig, hade lite hopp idag om att den hade gått sin väg, men tydligen inte. Suck! Så i dag har dagen spenderats på soffan där jag har hunnit plöjja några filmer, sedan så har jag inte gjort någonting, eller jo jag har till och med hittat åt schemat till kursen vi ska börja på måndag! Kursen som jag ska börja nu heter barns tal-, skriv- och läs inlärning. Jag tycker att den låter intresant, men några som läst den tyckte inte alls att den var bra, så vi får väl se vad jag tycker.

Nej, nu blir det duschen innan det är dags för du är vad du äter.  

Kommentarer
Postat av: Lina

Men gumman:) inte kul alls att läsa att du är en sjukling....Men ack så snygg i håret är du då!!! Krya på dig..Puss o Kram;)

2008-08-26 @ 21:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0