Störd sömn..

Yepp, i morse när man sover som bäst så plingar det på dörren, min första tanke var jehovas eller nån försäljare. försökte somna om, tills jag hörde hur någon låste upp med nyckel. Paniken, hoppade riktigt upp ur sängen drog på mig kläderna försökte se pigg och glad ut när vaktmästaren kom innan för dörren. Men nu var då kontakten lagad, och om vårat badrumstak skulle han prata ihop sig med nån kollega, så det är bara att hoppas på att dom tänker måla om där, annars tar jag saken i egna händer.

I veckan så har jag burit ut vårat gamla skrivbord och våran gamla dator. burit in det nya skrivbordet och montera det, bytt gardiner i kök och vardagsrum. dolat på hela dagarna, så idag ska jag ta finalen. jag ska tvätta undan den stora högen. sedan så ska jag dammsuga, dammtorka och torka golven. Känner mig som en riktig hemma fru. men det är roligt, speciellt när E kom innan för dörren i går, då hade det hänt lite. han tappade typ hakan och fråga hur mycket jag hade gjort i ren ilska. :P Men innan jag börjar med något idag så ska garderoben rensas, och som tur inte min utan det är E´s garderob som behöver få sig en omgång.

Och varför rensar jag en 25.årings garderob!? jo för annars kastar han ingenting. jag kommer att göra 3 högar, en kasta utan att E vet hög, en kolla igenom självhög och en spara hög. :) Ska försöka ta några plagg ur min garderob, såna som jag sprade sist jag rensade och såna som svider att kasta..


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jajamen, en riktig solstråle... oftast :)

2008-08-13 @ 14:38:11
URL: http://mortzell.blogg.se/
Postat av: Lina

O sen kan du komma till mina kaotiska garderober o rensa,, Ja Tack...Gör de!!!!! Eller så får jag försöka va lika duktig som du o göra de själv men jag tvivlar att jag lyckas.....Ta hand om dig!! Puss o Kram....

2008-08-14 @ 10:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0