16 December

Idag så var man hemma i hopp om att magen ska ge sig, får hoppas på det eftersom jag tog sista tabletten av penecilinet i går. Jag tycker då inte att tabletterna har gjort det dem skulle så jag ska avakta nån dag och se vad som händer.

Har just fikat frukost och nu häller jag i mig te i hopp om att jag ska få upp lite värme i kroppen, jag skakar som ett asplöv. Men jag får väl ligga här i soffan med te och filtar och försöka läsa så gott som det går.

Kring 1 skulle visst älsk komma hem, de har verkligen ingenting att göra om dagarna. Så jag hoppas att vi få ta julledigt lite tidigare än planerat. skulle vara så skön att slippa köra hem på julafton. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0