Där fick ni så ni teg...

Vaknade i går och packade med det vi behövde sedan så åkte vi mot skellefteå. Som vanligt så disskuterar jag och Erik hej villt omvilket lag som är bäst. När vi träffar upp pappa, tommy och matte så visar det sig att alla klankar ne på modo men kylig som jag är så ignorerade jag dem bara. Jag hade själv trott på en tung förlust med tanke på hur det har gått för modo de senaste matcherna.

Men vi vann dock i SD men de behövde vinsten för att komma igen. :) Jag vill se mera hockey, ska nog boka in en helg här framöver... :) Men då får det nog bli övik, går fortare att köra dit och då kan vi ju hälsa på moster.. :)


Kommentarer
Postat av: carro

haha men tur det bara var för den här gången :) men grattis hehe

2008-12-07 @ 11:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0