Det kan inte bli bättre...

Det är så mysigt att stiga upp och göra mitt te och sedan krypa ner i soffan och mysa med tidning dator och te. Får inte glömma de tända ljusen och the voice morgon tv.. :)

Min lista för dagen.

Skjutsa Mamma och Mormor
Kopiera upp litteratur
• Plugga läsa kap 5 &12, 13, 14
Handla
Fixa upp julgranen (vet att det är tidigt men jag måste få njuta av den innan vi åker hem till jul.)
Boka tvätttid
• Städa / Plocka undan.



Vet ni vad? Han som delar säng med mig är världens bästa, utan honom skulle mitt liv inte fungera och hur skulle jag ta mig upp på morgonen om inte han fanns. Jobbar han så ringer han (tills jag svarar) och väcker mig, ibland tror jag att hela volvo är involverad och sjunger och är han hemma så typ puttar/sparka han ut mig ur sängen (det måste man typ göra för att jag ska orka ta mig upp).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0