Falskt alarm!?

Vem vet!? Det bubblar fortfarande i  magen men jag har då fått behålla maten så. Men jag kom på att jag faktiskt ätit på tok för mycket penicilin på sistone inte underligt att magen krånglar och att orken är slut. Ska bli skönt med ett välbehövlig jullov. :)


Jag fick en klump i halsen när jag såg vilket datum det var.  15december. Det är just detta datum som gör att jag tycker att det är jobbigt med julen, alla minnen kommer fram och visst är de fina minnen men det är samtidigt jobbigt. Visst är julen fin på många sätt och vis, men saknaden gör det bara jobbigt. I dag är det tio år sedan min fina farfar fick somna in, jag kan inte fatta att det är tio år sedan jag minns det som i går.

Tänk om man fick vrida tillbaks tiden, tänk om han hade fått vara vid livet idag hur hade saker och ting sett ut då?

Kommentarer
Postat av: Erika

Usch, jag vet att det är så jobbigt för dig! Tänker på dig..

2008-12-16 @ 09:27:41
URL: http://stordocka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0