Hon star´t

Ja nu var man hemma efter en jävla hemresa. Mådde verkligen piss, ett tag trodde jag att vi skulle måsta stanna så jag sku spy. När jag kom hem tippade jag omkull i soffan och där har jag legat hela kvällen. Jag har frysit och svettas om vart annat, nu har halsen börjat svälla igen. Suck, jag har inte tid med detta. Men efter all medicin jag ätit så är väl kroppens imunförsvar lite kasst.

Vi har sett på film, surrat och myst. Mamma gick och la sig och jag hade samma planer, men jag somnade på soffan. Vaknade upp av att det var Carolas julskiva som spelades och hur Älsk strök mig på ryggen så skööönt, jag låtsades fortsätta att sova. :)


Men nu blev jag pigg, har tvättat bort sminket och borsta tänderna. Vi är utan varmvatten och kommer inte att få något förens förhoppningsvis i morgon bitti. Hur skönt tror ni det var att tvätta sig i kallvatten? och hur tror ni det gick att få bort sminket i kall vatten.?

Nej nu viker jag in årorna och stuper i säng. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0