Julkänslan.... vart är den!?

Vart är mina julkänslor?
Ja, nu börjar jag faktiskt efterlysa dem. Det som var så mysigt i fredags då det snöade det var tyvärr inte så kallt, men jag kunde titta ut genom fönstret och njuta av snön. Idag så regnar det och ahr gjort det hela dagen, hallå det är faktiskt den 17 december det ska inte regna nu. Nej, jag måste nog ta med i kvälls bönen att jag vill ha kyla och en massa snö.

Som den velpotta jag är så har mina planer för helgen ändrats, men dock för att jag ska få möjlighet till att få mera julstämning. Jag ska åka hem på fredag eftermiddag, tror J pratade om tre tiden och det blir ju kanon, för då hinner jag luncha med Sandra innan. Varför har jag då valt att åka hem!? jo för jag ska få baka polkagrisar med världens bästa farmor. När jag då väl är hemma så ids jag inte åka hem på söndag för att åka tillbaks till forsvik på tisdag, och sedan är jag ledig så varför ska jag sitta här ensam på dagarna när E jobbar. När jag kan vara hemma och umgås med mamma och moster och jag får för allt i världen inte glömma bort min älskade vän som alltid lyckas med att göra mig på bra humör. Emelie, hon ska både få klippa och färga mig så efter det kanske jag drar lite på smilebanden.

Nej, nu ska jag fortsätta att läsa all denna tråkiga kurslitteratur. Fast jag ska inte gnälla det går faktiskt riktigt bra idag, snart tagit mig igenom det jag satt upp som minimum för veckan.... och det är ju bara onsdag.... :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Jaaa kom hem och busa med oss, och jag lovar att du ska få julstämning. Kram kram

2008-12-17 @ 22:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0