Lucia...

Och inte blev det något lucia firande i går, mi8nsta hjärtat ligger i magsjuka så de båda fick vara hemma. Stackarna, men lika bra de har gjort bort detta innan de ska fira jul med oss eftersom jag inte vill ha magsjuka.

I går så blev det go middag med Carro och Elof ( läs:Nils) trevligt sällskap och en massa surr och som vanligt massa fnitter, men vad kan man vänta sig av mig och Carro? :P inte så mkt iaf. Synd bara att Elof(läs: nils) hade tävling idag så han fick nöjja sig med två öl.

I dag så gjorde vi fika säck och åkte ut på endurotävlingen och skulle hejja fram Elof, vi såg bara första heatet men det gick riktigt bra för honom, 6.a tror jag han var.

I kväll så ska vi ut till sävar, blir att äta pizza och förmodligen ska väl Erik och Henke lura i varandra lite öl. :) Trevligt...



Sandra, det blir kanon med lite lunch. :) jag är ledig den dagen så bara att komma när du har tid. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0