Lycka...

I kväll så bjöd mamma och mormor på middag, mums. mycket bättre än några rester. Efter middagen så åkte jag hem till Johan och hälsade på, där var även andre och de andra i snickargänget. Satt och surrade lite och sedan så såg vi lite tv innan jag åkte hem, när jag kommer hem så ser jag hur det rör sig i lägenheten, jag fick mer eller mindre panik. Shit, men när jag kommer och går förbi köksfönstret så ser jag att det var Erik. De hade stopp på volvo så han hade slutat för kvällen. Så nu har vi hunnit surfa runt och surrat av oss lite.

Nu har jag just fikat (proviva och fil för att min mage ska hålla i några dagar till) och tagit penicilinet så nu blir det sängen. :)

Eftersom Erik redan är hemma så behöver jag inte somna själv i ikväll... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0