Magen skriker...

och det betyder att jag måste äta, men vad?? Trodde minsan att jag skulle få mormors köttbullar, men tro ni inte på fasen att det är SLUT!!! :( så nu blire väl typ nudlar eller ngt. för handla orkar jag minsan inte göra idag...


Jag är ledig i morgon, men måste upp tidigt ändå, för kl halv 8 så är det lucia tåg på småtjejernas förskola och jag måste ju dit och se de underbara varelserna. Sedan så kl 9 ska jag vara på VC här på böleäng så det blir lite tajt om tid men det ska nog lösa sig.

Efter det så blir det STOR handling, dags att fylla upp frysen. Måste försöka hinna att städa i morgon på dagen eftersom att Carro och Nils kommer och ska äta middag i morgon....

Vad händer i helgen? jag vill hitta på något, är ju trots allt lucia. Kom med förslag någon, för plugga hade jag INTE tänkt göra...

Kommentarer
Postat av: Dicey

Kom hit! :O

2008-12-11 @ 19:55:15
Postat av: Emma

Tyvärr, det orkar jag inte... är helt slut körd, kan berätta sedan.. Men det blir ngt här i umeå. god middag och gott sällakap tror jag. :)

2008-12-11 @ 20:02:32
URL: http://peersson.blogg.se/
Postat av: Lina

får följa mig till de goa poliserna om du vill;)

2008-12-11 @ 21:25:08
Postat av: Emma

Svar till lina... Poliser why?

2008-12-11 @ 22:40:40
URL: http://peersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0