När ska turen vända?

Nu är jag sjuktless på att allt ska drabba mig, jag ska stoppa i mig nå mat nu sedan få ja se om jag ska åka upp på akuten med min mage/sår... det glepar och har runnit lite var och jag har en rätt stor knöl nedanför. känns som att detta borde undersökas.

När jag upptäckte att det glepar och att det runnit var så kom tårarna och rädslan för att något är fel. jag orkar inte mer, min ork tog slut för länge sen. Just nu känner jag mig som en gnällis och sitter och gråter, men jag vet att det är rädslan för vad som komma skall på akuten. vad kommer att sägas? vad kommer de att göra? hur kommer proverna att se ut? vad är knölen för något? 

Tankar från en sjukt less Emma...

Kommentarer
Postat av: Stannapanna

Oj oj oj tjejen - hoppas det läker ihop sig för dig - hela livet ditt !

2008-12-04 @ 20:46:44
URL: http://ludvigssons.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hoppsan det lät nästan sarkastiskt - menar många styrkekramar !!!

2008-12-04 @ 20:48:14
Postat av: Dicey

Tack gode gud att det gick bra gums! :) en stoor kram..btw du kan va lugn nu ha jag fått på mig kläder ;P hejrå!

2008-12-04 @ 21:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0