Pirrigt...

Nu är det många frågor som snurrar i mitt huvud.

Hur går det här till egentligen? hur länge dröjer det? kommer jag att få ut något av det här? är hon trevlig? Gaaah, ja det är ännu mera som snurrar runt...

Kl 9 ska jag infinna mig på vårdcentralen, jag ska äntligen få träffa en kurator och prata om allt som hännt under operation och komplikationer efter åt. De som står mig närmast vet nog hur dåligt jag har mått under / efter allting, så vid sista besöket i storuman skickade de en remiss till en kurator. Jag tycker själv att detta skulle hänt betydligt tidigare men på kvinnokliniken fick jag ingen hjälp som jag bad om. Tacka vet jag Gunnar Hj i storuman. :)

NejNej, bäst att fika lite frukost så jag inte behöver skämmas när magen börjar kurra..

Kommentarer
Postat av: Dicey

Du är så duktig gums! <3 det vet du!

2008-12-12 @ 12:04:11
Postat av: Sandra

Hoppas de gick bra för dig och att de känndes bra!

Vi hörs till veckan, hoppas vi kan ses på torsdag.

Jag kommer in vid lunch typ runt 12...

Lunchdate?

2008-12-12 @ 22:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0