Rapport Skrivning...

jag sitter och skriver för fullt, känner mig inte så värst peppad på att skriva så det är väl förmodligen därför jag hamnade här. Jag har ca halva rapporten kvar och jag som hade hoppats på att bli klar idag men jag får kämpa i kväll samtidigt som jag lyssnar på idol och njuter av helgen.. eller kan man kalla det helg om man sitter och kämpar med skolarbete? Hur som så är det bara ca 1½sida kvar men det är den jobbigaste delen, en analys. Suck!

Jag hade tänkt väcka sötisen som verkar sova gott och höra om han ska med på stan och fixa farmors julklapp och hämta ut mina piller på apoteket. Måste se till att vara klar med endel julklappar som pappa ska få med sig hem i morgon.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du är så duktig gumman, pluggar å arbetar för fullt. Hoppas du snart mår bättre.

Kram älskar dig

2008-12-05 @ 15:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0