stor städning...

jajjemen, i kväll har jag stor städat hela lägenheten. nu värker ryggen och tålamodet har trytit för länge sen, var inte inte Erik som sa något så var det någon kabel eller något annat  vägen. Suck!

Egentligen borde jag inte sitta här utan jag borde ta och förflytta mig till duschen och bara njuta av tystnaden. Det har vart en jobbig dag, många känslor hit och dit. Men vad gör man inte för sina vänner!? jag vill inte stå och titta på när de mår dåligt. Och tyvärr så kan jag säga att jag vet hur det är att inte veta hur det ska sluta, jag önskar att jag inte visste och att du inte behöver gå igenom detta. Mina tankar är hos dig vännen...

Nej, nu blir det duschen innan jag ska iväg och ta ut pengar så kicki får i morgon. :)

Kommentarer
Postat av: Annie

Ja jag kan bara säga det samma... Men vi får ta en dag i taget... Hon vet var vi finns...

2008-12-03 @ 19:43:54
URL: http://aanniiee.webblogg.se/
Postat av: Dicey

Lilla vän va du stökar å står i..tänk på kroppen :/ kram!

2008-12-03 @ 21:30:51
Postat av: Dicey

Ja jag förstår att du vill känna lugn å ro då :) blir så lätt att man går runt å plockar å dolar på annars..gonatt vännen!

2008-12-03 @ 22:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0