Torsdagsplugg..

Idag blir det massa plugg...

Ska börja nu på en gång och hålla på till halv 12 då det  är dags att äta lunch och sedan ska jag bege mig på en redovisning på skolan. känns pirrigt, tyvärr verkar det inte vara i basgrupperna... Jag vet, när jag jobbar i barngrupp förklarar jag för barnen att det spelar ingen roll vem man hamnar med, alla kan vara med alla. Nu sitter jag här och är nervös över vilken grupp jag ska hamna i..

I kväll blir det att bege sig på jobbet en tväris på inskolning, ja det är ju faktiskt jag som arbetsledare som ska inskola nya..


Kommentarer
Postat av: Lina

Från en arbetsledare till en annan;) Hoppas de gick bra,, bäst som du är kan de ju inte göra annat!! Puss;)

2008-12-04 @ 09:50:01
Postat av: Anna-Lena

Haha japp de är ditt jobb :P Men de kommer gå fint :)Du och jag jobbar bra ihop!

2008-12-04 @ 10:05:32
URL: http://aanniiee.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0