tredje advent...

Idag får jag ta fram måttbandet och elda lite på det tredje ljuset. Jag är verkligen jätte noga med att det ska vara tripp trapp trull.. Det är verkligen många som tycker att jag är löjlig men jag vet inte vart jag fått det i från, för både mamma och pappa skulle kunna tjuvstarta och elda dagen innan. Fuska fick jag även se henke göra i går, men jag mådde så psykist dåligt öven den där adventsljusstaken blev ojämna så jag fick faktiskt lov att blåsa ut ljusen. (efter att jag låtit dem brinna till sig.)


På tal om sävar, jag skulle helt allvarligt kunna tänka mig att bo där, riktigt fint och det bästa är väl att min kära sambo har samma åsikter. Så vem vet, man kanske ska börja hålla lite koll på lägenheterna i sävar.

Just nu skulle vi vilja bo i det området där sandra och micke bott i, och där får vi en 3.a för samma pris som vi har en två för inne i stan, så why not!?

så det är väl bäst att hålla ögonen öppna. :) Nej, men allvarligt så får vi se vad som händer. :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Faster Lotta :)

2008-12-14 @ 16:31:25
Postat av: Erika

Haha jag är precis lika när det gäller adventsljusen, det måste verkligen gå tripp trapp trull! Snacka om panik annars.. ;)

2008-12-15 @ 11:23:51
URL: http://stordocka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0