Less x 1000

Jag är så sjukt less, jag skulle behöva komma härifrån en stund. Men föreslå då för gud skull inte att jag ska åka hem till storuman, för dit vill jag inte. Hade nog inte åkt hem nästa vecka heller om det inte vore för att det är jul. Vet inte vad det är, men jag är nog bara sjukt less på storuman. Visst jag saknar min familj och mina räknade vänner som är där ifrån.
Idag är det tisdag och jag är less för att det inte verka komma något Gossip avsnitt idag, jag är less på att alltid äta middag själv, jag är less på att måsta läsa all den där jä**a kurslitteraturen. Suck! jag är lesslesslessless...
Sedan så blev det inte bättre när E berättat att han hade fått tid för att fixa bilen på fredag så han åker tydligen hem på torsdag, förstår inte, det borde ju finnas en annan väg till hoting än den omvägen via storuman... Nae, jag är inte ett dugg ironisk..

Nej Usch så jag gnäller och klagar, nu måste jag försöka att se positivt. Jag har ju jullov(fast det betyder att jag har eget arbete ca 1000sidor att läsa.) Sedan så kommer Malin hit i helgen, fast det är iof bara några minuter av den alldeles långa ensamheten...

Nej, nu ska jag sluta gnälla. Jag ska ta och se på tv en stund innan jag ska se om jag kanske kan hitta på något annat roligt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

:/ min gumma! jag får föröka muntra upp dig lite iaf..KRAM!

2008-12-16 @ 21:32:39
Postat av: Erika

Du får gärna komma hit någongång! Eller som kommer jag gärna och hälsar på dig :)

2008-12-17 @ 09:59:01
URL: http://stordocka.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Jaa Emma... slut gnälla! :P Du ska va glad att du får ha ett jullov...Jag är inte alls avis

2008-12-17 @ 13:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0