Anna Phil

Ja då var det roliga över igen, och nu är det en vecka till nästa avsnitt igen. jag älskar det verkligen.

I kväll har jag vart hos broder och uppvaktat lilltjejen, fast så fick jag ju inte säga längre, hon var ju stor nu. Vi hann med en hel del shopping på barnens hus och bus i lekparken, sedan så var det dags för middag med de andra, tårta och annat gott. :)

Blev ingen träning i dag, men jag fick ju en hel kväll med de småliven, nä just ja, jag verkar aldrig lära mig, hon var ju stor nu. "jag är faktiskt en hel hand..." 

Har städat ur garderoben i kväll, kan lova att jag kastade en hel sopsäck med kläder.. Hoppas Erik blir nöjd iaf. fast hans högsta önskan var att jag gick igenom skogarderoben. men där sätter fröken Persson stop. :)

Sängen nästa..  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0