Att man aldrig kan bestämma sig...

När han var borta saknade jag han, och nu när han är här igen så önskade jag att han hade stannat hemma.. Han sitter just nu och klappar händerna och sjunger, och helst av allt ska han sitta i knä på mig bara för att han vet att jag blir irriterad.. Så jag gjorde en gammal favorit, man ger honom en godispåse och gömmer sig i sovrummet. För då brukar det minsann bli tyst ett tag, och idag var det en stor påse så nu kanske jag får vila en stund. :)

Nae nu ska jag inte vara sån, jag är oerhört glad att han är här hos mig. För utan han skulle det vara bra allt tomt. Dags för det sista greys avsnittet nu..


Kommentarer
Postat av: Kicki

jag tränar på traena :)

2008-02-25 @ 17:26:30
URL: http://kiks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0