Barn

När jag ändå vart inne på ämnet barn så kan jag lika gärna fortsätta.

Idag på föreläsningen så var det inte nog med att hon (jag berättade om här) hade med sig sin lilla knodd, vi fick även se 2 korta filmer om barnsutveckling, den första filmen handlade om lilla Marcus och han fick man följa i utvecklingen från det att han var nyfödd till han var 12 månader. Det var allt från att han kunde hålla upp huvudet själv (ca 1 mån) tills att han kunde gå (ca12 mån.) 

Och som pricken över iet så får jag besök av världens sötaste Emil och hans Mamma Carin. Den pojken kommer verkligen att kunna charma brudar. Med de ögonen och med den charmen så är han nog oslagbar.

Nu ska jag bege mig på gymmet. :)
Skojjigt värre..
Dance Aerobic..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0