Håll i er..

I kväll blir det bild frossa..

Och jag kan lova att jag har blivit kär.. men i vad ska jag visa er senare i kväll.  Kan iaf säga att det är en han.

I dag/kväll så har jag agerat frisör för hela slanten. Färgat mamma och Klippt Pappa! Sedan så har jag bara lekt med Kärleken!  Har en massa bilder på den allra sötaste lilla pojken jag har skådat..

Sedan så måste jag bara säga att det ska bli otroligt trevligt med lite barn i vänskapskretsen. Ojoj så spännande. :) Bebisar är alltid välkommna i min närhet.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

vem ska ha barn? tell me tell me tell me!

2008-02-29 @ 21:37:50
Postat av: Rebecca

då blev det vips inte lika skoj...
jaa jag sitter i Dövik och har nog lika tråkigt som du. måste lägga mig nu för jag börjar 06.45 imorrn... gäsp!

2008-02-29 @ 22:03:04
URL: http://mortzell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0