Konstig känsla..

Ser just att jag inte skrev något i går, och det beror nog på att jag hade fullt upp med att stor städa, vi eller jag kanske ska säga jag slet fram hela sägen och sänggaveln och tokstädade sovrum, bardrum och hallen. Så jag ska ta resterande i dag eller villl veckan. Här skuras det inte bara utan jag kastar ändå.

Sorterade och rensade bland mina papper till skolan, och det är helt sjuk vad man skriver strunt och sparar, jag har även tänkt att jag ska börja renskriva alla anteckningar på datorn för att det går mycket snabbare än att renskriva de för hand. Men det funkgerar ju inte om jag inte har något word. Så är väl dags att sätta i gång och fixa! Tur jag ska hem till min egen lilla fixarfrasse (Leif) i helgen. :) 

Idag så blir det at fika frukost, läsa och packa allt man ska ha med sig.. Tjiihoo... jag längtar faktiskt hem nu..... Hoppas bara det blir så, vi väntar på samtalet halv 1 och sedan så vet jag om det blir någon trip eller ej. :) Ska då genast medela Erika så jag förhopnningsvis får träffa henne i morron. :)

Ojoj, ska vi hem i dag och till Luleå i morron måste jag ju ladda datorn med massa film Juh.. hur ska jag annars överleva alla dessa mil!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0